Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(390)
Álava/Araba(218)
Albacete(101)
Alicante(654)
Almeria(139)
Andorra(5)
Asturias(256)
Avila(48)
Badajoz(125)
Barcelona(5.500)
Bizkaia(689)
Burgos(165)
Caceres(79)
Cádiz(252)
Cantabria(200)
Castellón(297)
Ceuta(15)
Ciudad Real(86)
Córdoba(180)
Cuenca(60)
Gipuzkoa(379)
Girona(455)
Granada(205)
Guadalajara(161)
Huelva(92)
Huesca(146)
Illes Balears(733)
Jaén(103)
La Rioja(206)
Las Palmas(425)
León(127)
Lleida(296)
Lugo(116)
Madrid(4.478)
Málaga(631)
Melilla(18)
Murcia(557)
Navarra(297)
Ourense(70)
Palencia(95)
Pontevedra(269)
Salamanca(89)
Santa Cruz de Tenerife(220)
Segovia(70)
Sevilla(625)
Sin especificar(563)
Soria(59)
Tarragona(458)
Teruel(65)
Toledo(253)
València(1.189)
Valladolid(218)
Zamora(61)
Zaragoza(703)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(2.042)
Administración Pública(4)
Atención a clientes(832)
Calidad, producción, I+D(1.515)
Comercial y ventas(2.688)
Compras, logística y almacén(1.977)
Diseño y artes gráficas(157)
Educación y formación(124)
Finanzas y banca(93)
Informática y telecomunicaciones(1.226)
Ingenieros y técnicos(1.901)
Inmobiliario y construcción(773)
Legal(146)
Marketing y comunicación(630)
Otras actividades(1.693)
Otros(3.851)
Profesiones y oficios(1.344)
Recursos humanos(539)
Sanidad y salud(1.104)
Sector Farmacéutico(200)
Turismo y restauración(975)
Ventas al detalle(77)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(471)
Ciclo Formativo Grado Medio(187)
Ciclo Formativo Grado Superior(161)
Diplomado(407)
Doctorado(1)
Educación Secundaria Obligatoria(2.983)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(965)
Formación Profesional Grado Superior(903)
Grado(1.177)
Ingeniero Superior(243)
Ingeniero Técnico(58)
Licenciado(76)
Máster(48)
Otros cursos y formación no reglada(19)
Otros títulos, certificaciones y carnés(89)
Postgrado(17)
Sin especificar(15.099)
Sin estudios(982)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(13.934)
Indiferente(493)
Intensiva - Indiferente(254)
Intensiva - Mañana(180)
Intensiva - Noche(15)
Intensiva - Tarde(40)
Parcial - Indiferente(2.534)
Parcial - Mañana(167)
Parcial - Noche(93)
Parcial - Tarde(99)
Sin especificar(6.082)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(156)
Autónomo(1.053)
De duración determinada(2.847)
De relevo(9)
Fijo discontinuo(481)
Formativo(158)
Indefinido(9.235)
Otros contratos(5.960)
Sin especificar(3.992)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de actiu

14 ofertas de trabajo de actiu


COMPTABLE / CONTROLLER FAMILY OFFICE

Interessant Family Office de Manresa necessita incorporar un/a Comptable/Controller.

T’agradaria gestionar actius inmobiliaris i patrimonials i continuar la teva evolució profesional en un Family Office?

Com serà el teu dia a dia?

  • Gestionaras els actius inmobiliaris: giraràs rebuts, realitzaràs factures, control d'increments d'IPC.
  • Controlaràs la cartera d’assegurances
  • Elabraras la comptabilita de 4 petites societats: ; conciliació bancaria, assentaments comptables, tancaments i coordinació amb assessoria fiscal externa.
  • Donaras suport controlant els pressupostos de noves inversions.
  • Control de gestió.
  • Donaràs suport administratiu al grup empreses i als socis
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
RESPONSABLE DE MANTENIMENT

Des de Marlex estem col·laborant amb una important empresa del sector industrial, situada a la comarca de La Selva, que actualment necessita incorporar un/a RESPONSABLE DE MANTENIMENT ELECTROMECÀNIC per a formar part de la seva organització.

Quina serà la teva missió en l'empresa?
La persona seleccionada s'encarregarà de:

  • Desenvolupar propostes de millora i establir un pla de treball del departament.
  • Liderar i gestionar l'equip de manteniment, vetllant per un correcte funcionament.
  • Realitzar el manteniment preventiu i correctiu de la maquinària.
  • Resoldre incidències i fer un seguiment actiu d'aquestes.
  • Coordinar-se amb els departaments i equips per a vetllar pel funcionament de l'empresa i la seva producció.

Al perfil seleccionat se li ofereix:

  • Pertànyer a una empresa consolidada en el seu sector.
  • Contracte estable i incorporació directa per empresa.
  • Horari laboral flexible a jornada completa.
  • Treballar en un entorn d'aprenentatge constant.
  • Retribució salarial a concretar amb el/la candidat/a.
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Ajudant Tècnic d'Il·luminació
¿Estàs acabant el estudis i busques un nou projecte? ¿Tens experiència com a ajudant dil·luminació i vols emprendre un nou repte? Si es així, aquesta oferta és per tu! Des dAdecco Girona estem cercant a un/a Ajudant de Tècnic dIl·luminació, per una important empresa a Mata, dedicada a la venta de material elèctric i dil·luminació per a indústries, i particulars. Actualment necessiten una persona que doni suport al departament dil·luminació, i ajudi als dos tècnics, fent tasques de gestió i administració. Les teves funcions seran:-   Donar suport en la realització dels diferents projectes de planificació i organització dil·luminació per als clients, amb el programa AutoCAD.  -   Fer comandes de materials, i el seguiment de les mateixes, pels projectes que estiguin actius.  -   Buscar alternatives de materials a través del catàleg, quan una referència es doni de baixa. -   Tasques puntuals datenció al client a botiga, quan vinguin a comprar algun producte concret. -   Tasques administratives i de gestió. En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Contrato indefinido
22.000€ - 22.000€ bruto/año
40573 - Orientador/a Laboral

Organització patronal de les empreses, les entitats territorials i les entitats sectorials de la indústria i dels serveis del metall de la província de Barcelona, està cercant un/a Orientador/a Laboral per a persones treballadores en actiu.

Tasques:

  • Acompanyament laboral i formatiu a persones treballadores establint un pla d'acció individualitzat.
  • Facilitar el desenvolupament professional i la millora competencial de les persones participants.
  • Identificar i assessorar sobre el mercat laboral, guiant a noves oportunitats, sectors emergents i nous perfils professionals.
  • Realització d'entrevistes individuals i grupals en modalitat presencial i/o online.
  • Redacció d'informes i de documentació pròpia del programa.
  • Coordinació amb el departament de prospecció.
  • Gestió de documentació en aplicatiu web.
  • Gestió de bases de dades.

S'ofereix:

  • Tipus de relació professional: Contracte
  • Tipologia de contracte: Indefinit
  • Núm. Hores setmanals: 40
  • Horari: 8h-15h30 més una tarda de 9h a 18h
  • Retribució brut anual: 24-28k
Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Tècnic/a d'administració

La Fundació i2cat està cercant un/a Tècnic/a Administratiu/va per a que s'incorpori a l'equip d'Administració&Finances.

Atès el creixement de l'organització, es precisa contractar una persona per a que dugui a terme gestions administratives i d'atenció personalitzada presencialment a l'oficina, tant dels/es treballadors/es com de les visites externes.

La persona seleccionada tindrà les següents responsabilitats:

  • Recepció oficina i tracte amb el personal intern/extern
  • Resolució de dubtes del personal
  • Gestió de l'organització d'esdeveniments interns que requereixin reserva de sales, càtering, etc.
  • Recepció/enviament paqueteria
  • Supervisió dels espais comuns de les oficines

També durà a terme altres tasques com...

  • La gestió i recepció de trucades rebudes a l'empresa. Rebre i derivar totes les trucades telefòniques
  • Tasques en la recepció del centre
  • Gestió de supervisió i organització dels espais de les oficines, garantint l'ordre d'aquests.
  • Gestió i recepció dels enviaments de missatgeria.
  • Gestió de les sales de reunions, les reserves de càterings i les visites del personal extern.
  • Participació activa en la gestió dels esdeveniments de l'entitat.
  • Gestió i revisió dels actius i materials de l'oficina.
  • Gestió de compres de material per a l'oficina.
  • Resolució d'incidències diàries a l'oficina.

Qui som?

La Fundació i2CAT és un centre de recerca i innovació, que impulsa activitats de R+D+i en l'àmbit d'arquitectures, aplicacions i serveis de la Internet avançada. El centre aposta per un nou model d'innovació basat en la col·laboració entre les empreses, les administracions públiques,el món acadèmic i els usuaris. En col·laboració amb aquests socis, les nostres unitats de recerca i innovació volen produir tecnologies isolucions amb l'objectiu de convertir Catalunya en una regió intel·ligent líder i global en una Europa intel·ligent, amb una economia de valor afegit pròspera i una societat innovadora.

i2CAT és una organització dinàmica que té una àmplia experiència en la realització de projectes de recerca i innovació a nivell nacional i internacional, liderant línies d'investigació en arquitectures de xarxes fixes i mòbils, el 5G, les xarxes de sensors sense fils i tecnologies multimèdia basades en contingut, amb l'objectiu de desenvolupar nous productes, serveis i aplicacions en els camps de la eHealth, SmartCities & Smart Regions, Industria 4.0 i Societat Digital.

Vols saber-ne més? Visita la nostra web ! (http://www.i2cat.net/)

Què t'oferim?

  • Presencialitat cada dia.
  • Contracte a temps complet.
  • Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiar
  • Jornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost.
  • Salari fix + variable per objectius.
  • Tu decideixes si vols cobrar en 12 o 14 pagues.
  • Sistema de retribució flexible: Configura el teu salari segons les teves necessitats. T'oferim l'opció de tiquet restaurant, tiquet transport, suport al servei de guarderia i assegurança mèdica.
  • 27 dies laborables de vacances a l'any.
  • Tenim fruita a l'oficina per promoure un estil de vida saludable.
  • Cafè i te gratuït.
  • Si t'interessa, pots participar en esdeveniments del sector.
  • T'entregarem un ordinador portàtil. Pots triar el teu sistema operatiu, Mac, Linux o Windows.
  • Esdeveniments socials per a potenciar i fomentar el treball en equip.
  • Et donarem el suport per a desenvolupar la teva pròpia carrera formativa.
  • Treballarem contínuament perquè tinguis un pla de carrera i així impulsar el teu creixement i desenvolupament professional.

On ho faràs?

Estem ubicats a Zona Universitària, al costat del Campus Nord de la UPC, dins d'un entorn multidisciplinari i multicultural. És una zona molt ben comunicada (metro, tram, bus) amb bars i restaurants al voltant.

Les nostres oficines estan dissenyades amb un concepte open-office on tot és llum i transparència (no tenim sales opaques). Disposem d'espais de treball diversos perquè no hagis d'estar tot el dia en la mateixa taula.

i2CAT és una organització compromesa amb la igualtat d’oportunitats. És per això que cerquem augmentar el nombre de dones en aquelles àrees on estan subrepresentades i, per tant, animem explícitament al col·lectiu de dones a inscriure’s.

i2CAT també és compromesa amb la diversitat i cerquem augmentar el nombre de persones amb diversitat funcional dins la nostra plantilla.

Si el que has llegit et sona bé.... ¡fem un cafè i t’expliquem més!

En cas que t’hagi agradat però no sigui la teva oferta de feina, potser coneguis a una altra persona que encaixi perfectament i a la que li vulguis recomanar!

Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 27.000€ bruto/año
Suplència Treballador/a Social Centre d'Acollida Infància

Intress necessita incorporar un/a Treballador/a Social per cobrir una suplència llarga per maternitat, per fer recolzament en la gestió de l'equip d'infància del servei Centre d'Acollida, ubicat a Vic.

Què farás?

  • Participar en l'elaboració del pla individualitzat d'atenció per a establir i marcar objectius orientats a la millora de l'usuari/a.
  • Desenvolupar el programa d'activitats en els aspectes socials i comunitaris amb els usuaris i les seves famílies per a la consecució d'un objectiu comú.
  • Donar suport a l'estructura del centre en el tractament dels usuaris amb la finalitat de millorar la seva integració i aconseguir complir amb els propòsits establerts.
  • Participar en el disseny, actualització i seguiment del procés d'atenció del centre i de l'entitat, sent membre actiu per a ajudar a construir un equip amb una base d'acord comú, així com uns objectius i criteris unificats d'actuació, mitjançant reunions d'equip i o supervisions i o treball coordinat.
  • Participar en la realització d'informes d'avaluació, valoració i seguiment de la persona atesa per a tenir informació de l'estat dels usuaris-as de cara al compliment dels objectius.
  • Realitzar la coordinació amb els SSG, la Xarxa de Centres i els recursos específics perquè el procés sigui el més eficient possible.

Què oferim?

  • Incorporació: immediata
  • Data fi: a determinar, depèn de la baixa a cobrir.
  • Tipus de contracte: Interinatge, per una baixa de maternitat
  • Retribució mensual/brut: 1857,69€ bruts/mensuals + 92,92€ plus diagnòstic (x14 pagues).
  • Jornada: 38,5h
  • Horari: de dilluns a divendres
Jornada completa
Otros contratos
24.000€ - 27.000€ bruto/año
COMERCIAL B2B (RRHH)

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.

Quim som?

Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment estem cercant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL B2B per treballar a una de les 60 oficines, que estan repartides pel territori peninsular.

Quina és la missió del SalesTeam?

La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.

El teu dia a dia:

En dependència directa de la Direcció Comercial, les responsabilitats de la persona seleccionada seran...

  • Conèixer i prospectar intensament el teixit empresarial de la zona per tal de captar nous clients i oportunitats.
  • Realitzar visites programades i a porta freda.
  • Elaborar i presentar propostes de valor personalitzades dels dos principals serveis de Marlex (Interim i Recruiting).
  • Conèixer i fer créixer el compte de resultats per garantir els objectius anuals.
  • Potenciar i ampliar les oportunitats amb clients existents (fer up i cross selling).
  • Promoure el contacte i el treball en xarxa amb les altres oficines de Marlex.

Què oferim?

  • Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats reals de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d’Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC/A COMERCIAL B2B

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.

Quim som?

Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment estem cercant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL B2B per treballar a una de les 60 oficines, que estan repartides pel territori peninsular.

Quina és la missió del SalesTeam?

La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.

El teu dia a dia:

En dependència directa de la Direcció Comercial, les responsabilitats de la persona seleccionada seran...

  • Conèixer i prospectar intensament el teixit empresarial de la zona per tal de captar nous clients i oportunitats.
  • Realitzar visites programades i a porta freda.
  • Elaborar i presentar propostes de valor personalitzades dels dos principals serveis de Marlex (Interim i Recruiting).
  • Conèixer i fer créixer el compte de resultats per garantir els objectius anuals.
  • Potenciar i ampliar les oportunitats amb clients existents (fer up i cross selling).
  • Promoure el contacte i el treball en xarxa amb les altres oficines de Marlex.

Què oferim?

  • Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d’Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
CORRETORN Casa Acolliment infancia ALT PENEDÈS

Intress cerca un Educador/a Social com a CORRETORN per cobrir suplències del servei de la Casa d'Acolliment Infantil i que gestionem a la zona de St Marçal, a Castellet i la Gornal de l'Alt Penedès.

Seria per atendre a infants i adolescents del centre assegurant la cura i funcionament en la prestació del servei integral i suport social d'acord amb les seves necessitats.

Què farás?

  • Acompanyament individual del menor i suport per a realitzar gestions.
  • Observació i registre d'incidències.
  • Participació en l'elaboració d'informes (PEI, ITSE, etc.).
  • Acolliment i registre d'ingressos d'urgència.
  • Obertura i tancament d'expedients.
  • Col·laborar en l'avaluació i anàlisi de les necessitats de les persones usuàries del centre.
  • Participar en el disseny, actualització i seguiment del procés d'atenció socioeducativa del centre i de l'entitat, sent membre actiu de l'equip educatiu amb una base d'acord comú, així com uns objectius i criteris unificats d'actuació.
  • Formar part de les reunions d'equip.
  • Dinamitzar, impartir i avaluar els programes de les activitats o tallers relacionats amb el seu àmbit de treball.
  • Satisfer les necessitats de l'infant o adolescent de manera que possibiliti el seu adequat desenvolupament integral.
  • Ajudar a l'infant i adolescent a prendre consciència de la seva realitat social i familiar acompanyant-ho en aquest procés.

Què oferim?

  • Incorporació: podria ser immediata, t'estem esperant!
  • Tipus de contracte: fix-indefinit
  • Jornada: 19h setmanals
  • Horari: depèn de la suplència a cobrir, pot ser mati/tarda/nit/caps de setmana i festius.
  • Retribució: 1.794,87€ bruts mensuals (x 14 pagues 25.128,18€ bruts anuals).
Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 24.000€ bruto/año
SUPLÈNCIA Educador/a Social CRAE TORTOSA

Intress cerca un/a Educador/a Social o Integrador/a Social de manera urgent, per cobrir una suplència llarga (maternitat) al CRAE (Centre Residencial d'Acció Educativa) ubicat a Tortosa, Tarragona.

Què farás?

  • Col·laborar en l'avaluació de les habilitats i anàlisis de les necessitats dels nens, nenes i adolescents.
  • Organitzar i dur a terme les activitats previstes en el pla d'atenció individualitzada i grupal.
  • Acompanyar a l'infant a prendre consciència de la seva realitat social i familiar acompanyant-ho en aquest procés.
  • Atendre i fer costat a les unitats familiars davant les seves peticions o necessitats per a fomentar la relació filial amb la finalitat que siguin terapèutiques per als adolescents.
  • Atendre les necessitats de l'infant de manera que possibiliti el seu adequat desenvolupament integral: necessitats de caràcter físic, biològic, cognitives, emocionals, socials i educatives.
  • Participar en el disseny, actualització i seguiment del procés d'atenció socioeducativa del centre i de l'entitat, sent membre actiu de l'equip educatiu amb una base d'acord comú, així com uns objectius i criteris unificats d'actuació.
  • Observació i registre d'incidències.
  • Participació en l'elaboració d'informes (PEI, ITSE, etc.).
  • Acolliment i registre d'ingressos.
  • Obertura i tancament d'expedients.
  • Dinamitzar, impartir i avaluar els programes de les activitats o tallers relacionats amb el seu àmbit de treball.
  • Interactuar amb altres recursos que intervenen en el procés de l'educació dels adolescents per a facilitar la correcta atenció dels usuaris.
  • Realitzar acompanyament en el mitjà i suport per a realitzar gestions, suport comunitari i/o entrenament amb la finalitat de desenvolupar habilitats socials i millorar la relació familiar.
  • Analitzar la situació personal, familiar i social de l'infant amb la finalitat d'elaborar el projecte d'intervenció educatiu individual

Què oferim?

Data d'incorporació: immediata

Jornada: 38 hores setmanals

Horari: 15.00 a 22.00h

Retribució: 1.607,51€ brut mensual (x 14 pagues 22.505,14).

Jornada completa
Contrato indefinido
21.000€ - 24.000€ bruto/año
Director Financer
  • Empresa industrial catalana|Centres de producció a diferents països

Empresa industrial catalana i familiar.



  • Pla i control pressupostari tant financer-comptable com de tresoreria.
  • Plantejar estratègies en matèria de recursos financers adaptades a cadascuna de les empreses del Grup.
  • Cerca, coordinació i negociació de finançament.
  • Elaboració d'informes de l'evolució dels estats comptables per a la propietat i la direcció.
  • Supervisió de la gestió de la comptabilitat financera.
  • Supervisió de la previsió de la Tresoreria, del control financer de préstecs i de cobraments i pagaments a clients i proveïdors.
  • Supervisió, relació i negociació amb els bancs.
  • Control i supervisió dels actius financers de l'empresa.
  • Planificació fiscal.
  • Supervisió de l'auditoria comptable anual.
  • Supervisió de l'equip financer.

Repte: construir i consolidar tant l'equip com els processos

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Educador/a Social CRAE TORTOSA

Intress cerca un/a Educador/a Social de manera urgent, per cobrir el CRAE (Centre Residencial d'Acció Educativa) ubicat a Tortosa, Tarragona.

Què farás?

  • Col·laborar en l'avaluació de les habilitats i anàlisis de les necessitats dels nens, nenes i adolescents.
  • Organitzar i dur a terme les activitats previstes en el pla d'atenció individualitzada i grupal.
  • Acompanyar a l'infant a prendre consciència de la seva realitat social i familiar acompanyant-ho en aquest procés.
  • Atendre i fer costat a les unitats familiars davant les seves peticions o necessitats per a fomentar la relació filial amb la finalitat que siguin terapèutiques per als adolescents.
  • Atendre les necessitats de l'infant de manera que possibiliti el seu adequat desenvolupament integral: necessitats de caràcter físic, biològic, cognitives, emocionals, socials i educatives.
  • Participar en el disseny, actualització i seguiment del procés d'atenció socioeducativa del centre i de l'entitat, sent membre actiu de l'equip educatiu amb una base d'acord comú, així com uns objectius i criteris unificats d'actuació.
  • Observació i registre d'incidències.
  • Participació en l'elaboració d'informes (PEI, ITSE, etc.).
  • Acolliment i registre d'ingressos.
  • Obertura i tancament d'expedients.
  • Dinamitzar, impartir i avaluar els programes de les activitats o tallers relacionats amb el seu àmbit de treball.
  • Interactuar amb altres recursos que intervenen en el procés de l'educació dels adolescents per a facilitar la correcta atenció dels usuaris.
  • Realitzar acompanyament en el mitjà i suport per a realitzar gestions, suport comunitari i/o entrenament amb la finalitat de desenvolupar habilitats socials i millorar la relació familiar.
  • Analitzar la situació personal, familiar i social de l'infant amb la finalitat d'elaborar el projecte d'intervenció educatiu individual

Què oferim?

Data d'incorporació: immediata

Jornada: 38 hores setmanals

Retribució: 1.794,87€ brutos mensuales (x 14 pagues 25.128,19 € bruts anuals)
Horari: Cap de setmana i festius

Dissabtes de 07.00 - 21.00 h
Diumenges de 09.00 a 23.00 h
Festius: horari variable.

Jornada completa
Contrato indefinido
24.000€ - 27.000€ bruto/año
TÈCNIC/A SELECCIÓ RRHH

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.

Qui som?

Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment, estem cercant un/a TÈCNIC/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina de Polinyà.

El teu dia a dia:

En dependència directa del/la Interim Team Leader, les teves responsabilitats seran:

  • Ser responsable del procés de selecció end to end (recollida de perfil amb client, estratègia de cerca, publicació d’ofertes laborals, cerca directa, entrevistes telefòniques i presencials, realització d’informes i defensa de candidatures, seguiment de candidats/es, negociació i ofertes).
  • Conèixer i garantir els objectius anuals.

  • Atraure i seleccionar el Talent idoni segons les necessitats del client.
  • Fidelitzar els clients actius mantenint un contacte proper i proposant solucions de servei a través de l’assessorament personalitzat.

  • Ser la persona interlocutora entre candidat/a i client.

  • Mantenir constantment actualitzada la base de dades interna.

Què oferim?

  • Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d’Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
TÈCNIC/A COMERCIAL B2B

A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d’experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d’avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur.

Quim som?

Orientació al client, treball en equip, aprenentatge continu i iniciativa són els 4 valors principals de Marlex que fan que en el dia a dia siguem un equip de persones arremangades, que s'ajuden les unes a les altres per arribar a l’objectiu comú, que intenten anar un pas més enllà en les seves accions, oferint sempre un ‘plus’ en el nostre servei, i sempre alineades amb les dades del negoci, fent i sentint el projecte com a propi.

T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant!

El repte que et proposem:

Actualment estem cercant un/a TÈCNIC/A COMERCIAL B2B per treballar a la nostra oficina ubicada a GRANOLLERS.

Quina és la missió del SalesTeam?

La missió del Sales Team és potenciar comercialment les tres divisions de negoci de Marlex (Interim, Recruiting i Executive) prospectant intensament el teixit empresarial de la zona. Captar i impulsar noves oportunitats de negoci, responsabilitzar-se del creixement del compte de resultats de les oficines i potenciar els clients actius. El Sales Team promou la construcció de llaços de confiança amb les empreses, vetllant pel servei i assegurant la coherència interna dels processos per oferir agilitat, eficàcia i fiabilitat.

El teu dia a dia:

En dependència directe de la Direcció Comercial, les responsabilitats de la persona seleccionada seran...

  • Conèixer i prospectar intensament el teixit empresarial de la zona per tal de captar nous clients i oportunitats.
  • Realitzar visites programades i a porta freda.
  • Elaborar i presentar propostes de valor personalitzades dels dos principals serveis de Marlex (Interim i Recruiting).
  • Conèixer i fer créixer el compte de resultats per garantir els objectius anuals.
  • Potenciar i ampliar les oportunitats amb clients existents (fer up i cross selling).
  • Promoure el contacte i el treball en xarxa amb les altres oficines de Marlex.

Què oferim?

  • Formar part d’una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys.
  • Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement.
  • Treballar en un equip jove i dinàmic.
  • Retribució fixe segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius.
  • Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h).
  • Una tarda lliure i un dia de teletreball a la setmana!
  • 26 dies laborables de vacances + el dia del teu aniversari.
  • Programa d’Onboarding i formacions específiques.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente